søndag den 30. juni 2013

Ammeri

Det er ikke nogen undskyldning det her - bare hvis du skulle være i tvivl.
Pt prioriterer jeg intet højere (end ikke min egen tissetrang!) end at være Lemurens fødekilde.

Bavianen blev ammet i 10 uger, jeg var en dårlig ko åbenbart - hun blev i hvert fald indlagt pga underernæring (jojo, en hel uge på sygehuset til stopfodring og udmalkning på mig) og da vi blev udskrevet nægtede hun at amme. Så der stoppede det...

Det skulle jo ikke lige gentage sig denne gang, så Lemuren er blevet kontrolvejet ugentligt og jeg har åbenbart fundet min indre ko!? I hvert fald er produktionen bedre denne gang (og jeg slipper for at høre svigermor sige ting som: "Jeg anstrengte mig bare, så lykkedes amningen - måske du skulle prøve det?"). Men nøj det kræver en indsats. Så hvis ikke jeg har tid til at blogge, så er det fordi der sidder en sugemalle på min pat, og en bavian ved min side med en dukke i ammestilling "mig også mælk bryst"

1 kommentar:

  1. Har du pandet din svigermor en? For ellers kunne det være, at det var lige dét, der skulle til for at få amningen til at køre. Sikke en kommentar, altså!

    Nå, men svigermødre aside, så tillykke med at have fundet din indre ko. Det ER bare lidt nemmere - alt taget i betragtning - hvis man ikke også skal bekymre sig om de små pus nu også får nok at spise.

    SvarSlet